Az utolsó csatában Munszunak tábornokként felelősségteljesen és megfontoltan kellene irányítania a támadást a démonok ellen, ehelyett a szerencsére bízza az egészet. Egyfajta társasjátékkal dönti el, hogy melyik osztag milyen sorrendben támad (vagy vonul vissza). A játékhoz csak két kocka és egy játékmező kell...ahányat dobsz, annyit lépsz, és amelyik számhoz léptél, az a sorszámú osztag indul harcolni. Hát nem tök jó?
Igazából ennek a fura irányításnak az volt a célja, hogy Munszu összezavarja Adzsitét. A nagyúr ugyanis képes olvasni az emberek gondolataiban...ám ha még magunk sem tudjuk mi fog következni, akkor más sem lesz képes ezt kitalálni.
Amikor Mudzsang és Marlene megérkezik, csak egy hatalmas káoszt lát a csatatéren. Ám pillanatok alatt megváltozik a helyzet, és Munszuék serege bekeríti az ellenséget. Ezt nevezik Daruszárny-alakzatnak, mert pont úgy néz ki, mint mikor egy daru szétnyitja a szárnyait. Ez az alakzat azért ritka, mert még maga a tábornok sem tudja, hogy mi lesz a következő lépés. |